Szukamy osoby na stanowisko Copywritera, która każdego dnia zainspiruje rodziców
i odmieni życie tysięcy dzieci.

Nia Cremene
Co-Founder of
All About Parenting

Cześć,

nazywam się Patrick Ney i jestem założycielem All About Parenting Polska.

Jeśli masz doświadczenie w copywritingu, lubisz pisać poruszające historie i teksty, kochasz dzieci i chcesz pracować w młodym, kreatywnym zespole, który współtworzy nowe pokolenie świadomych rodziców, to ta wiadomość jest właśnie dla Ciebie.

Patrick Ney
Główny trener i założyciel
All About Parenting Polska

W kolejnych krokach opowiem Ci o tym:

1) Jaka jest nasza historia
i jaki przyświeca nam
długoterminowy cel

2) Jakiej osoby szukamy
w jaki sposób przyczynisz się do stworzenia nowego pokolenia rodziców

3) Z kim będziesz pracować
i dlaczego świetnie się z nami pracuje

4) Dlaczego NIE powinieneś / NIE powinnaś się do nas zgłaszać

Jeśli to wszystko Ci się spodoba, dowiesz się, w jaki sposób możesz się do nas zgłosić i jakie będą kolejne kroki rekrutacji.

1) Jaka jest nasza historia i cel długoterminowy

Urodziłem się w Wielkiej Brytanii, ale od 10 lat żyję w Polsce. W 2020 roku Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej nadał mi polskie obywatelstwo, z czego jestem bardzo dumny. Mieszkam w Warszawie z moją żoną Mają i naszymi dwiema córkami:
Zofią i Mią.

Regularnie występuję w polskich i zagranicznych mediach i wypowiadam się na różne tematy społeczne. Jestem znany jako producent filmów o polskiej kulturze, za co w 2019 roku otrzymałem prestiżową nagrodę Złoty BohaterON.

Odkąd stałem się tatą, zacząłem się zastanawiać, co mogę dać innym ludziom,
aby zmieniać Polskę na lepsze.

Kiedy byłem młodszy, marzyłem o otwarciu szkoły dla dzieci, ponieważ to one są naszą przyszłością. Nie zrobiłem tego, ale w zamian stworzyłem „szkołę dla rodziców”, zakładając w 2019 roku All About Parenting Polska. Wkrótce potem zostałem również mianowany głównym trenerem m.in. dla Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych oraz innych krajów anglojęzycznych, do których program All About Parenting zostanie wkrótce wprowadzony.

(Patrick Ney prezentujący podczas jednego z naszych seminariów na żywo)

Po 4 latach...

Dziś zespół All About Parenting liczy prawie 100 osób, z 7 różnych narodowości i obejmuje 6 języków, w których zwracamy się do naszych klientów na całym świecie.

Wraz z innymi trenerami All About Parenting w ciągu ostatnich 2 lat spotkaliśmy ponad 600 000 rodziców, którzy uczestniczyli w naszych bezpłatnych seminariach zarówno online, jak i osobiście.

Obecnie mamy ponad 1 000 000 rodziców, którzy czytają nasze cotygodniowe e-maile lub śledzą nas na Facebooku, oraz ponad 50 000 innych rodziców, którzy przystąpili do programu All About Parenting, aby inaczej wychowywać swoje dzieci.

To jednak nie wystarczy…

Chcemy być obecni w 30 krajach w ciągu najbliższych 3 lat, gdzie możemy zainspirować miliony rodziców do nauki o rodzicielstwie.

Chcemy, aby następne pokolenie dorosłych zostało wychowane w poczuciu własnej wartości, a nie we wstydzie.

Dzieci są darem dla świata, a naszym zadaniem jest wychowywanie ich w zrównoważony sposób. Dlatego chcemy zmienić przekonanie mówiące o tym, że nie ma sensu uczyć się tego, jak stać się lepszym rodzicem. Wciąż wiele dzieci jest wychowywanych metodą kar i nagród. Wciąż wiele dzieci ma niskie poczucie własnej wartości. Wciąż nie jesteśmy wystarczająco odpowiedzialni wobec siebie i wobec innych.

Chcemy, aby w Polsce (i nie tylko) nauka o relacji między rodzicami a dziećmi (tym jest właśnie parenting) stała się dla rodziców równie naturalna jak nauka jazdy, zanim jeszcze usiądziemy za kierownicą.

Zacząłem się tego uczyć, zanim na świecie pojawiły się moje córki. Ale nie chodzi teraz o mnie, lecz o metodę, czyli know-how, o to, co stworzyliśmy (i co wciąż tworzymy), oraz o to, jak sprawić, żeby ta właśnie wiedza dotarła do jak największej liczby rodzin, i aby mogła im pomóc..

Chcemy to zmienić na poziomie mentalności zbiorowej.

Dlatego właśnie potrzebujemy Ciebie, abyś zachęcał(a) rodziców do inwestowania we własną edukację i zgłębiania wiedzy  o parentingu – przez czytanie postów, słuchanie webinarów lub uczestniczenie w programie All About Parenting.

(Patrick Ney presenting one of our live events before the Coronavirus pandemic)

It might look like we’ve come a long way, but what we have achieved so far is very little compared to what we want to do in the next 10 years.

Three years from now, we want to be operating in more than 30 countries. We realise that it’s a pretty crazy objective for a team as small as ours, but that just spurs us on even more.

Our vision is that, by inspiring a “critical mass” of parents around the world to choose to learn All About Parenting, they will then inspire other parents to do the same.

Unfortunately, schooling doesn’t always prepare us for day-to-day life. We’ve ended up believing that there is no need or it’s not normal to learn about how to raise a fulfilled child.

There’s nothing that impacts as much on our lives as the parent-child relationship (a.k.a. parenting). This is why we’ve decided to make it our team’s mission.

We want to make parents around the world feel that learning about the parent-child relationship (parenting) is as normal as taking driving lessons before getting behind the wheel.

We don’t think it’s fair that you spend more time learning how to drive than you do about raising a child who is, after all, a future adult.

We want to change this perception in the collective mentality.

And this is where we need your help.

2) Jakiej osoby szukamy i w jaki sposób przyczynisz się do ukształtowania nowego pokolenia rodziców?

Na stanowisko Copywritera poszukujemy osoby, która:

  • potrafi używać metafor i porównań, aby ułatwić czytelnikowi zrozumienie skomplikowanych zagadnień,
  • potrafi pisać na drażliwe tematy, ale bez melodramatu i bez używania słów typu „szokujący” czy „niepokojący”,
  • pisze emocjonalne historie, które poruszają serca rodziców i rozprzestrzeniają się w zawrotnym tempie w mediach społecznościowych,
  • zna różnicę między  „zaletami” a  „korzyściami”,
  • zna publikacje takich osób jak Ogilvy, Bencivenga, Claude Hopkins, Frank Kern i Dan Kennedy,
  • ma doświadczenie w pisaniu tekstów sprzedażowych na strony internetowe, skryptów video, kampanii e-mailowych, tekstów na strony typu squeeze page.

Pozwolę sobie powtórzyć – szukamy osoby z doświadczeniem, która:

  • wie, jaka powinna być struktura strony typu landing page i co powinna zawierać,
  • potrafi przewidzieć w swoich tekstach obiekcje czytelników i zbijać je,
  • potrafi wyobrazić sobie odbiorcę,
  • wie, jak pisać zwięźle i nie używa zbyt długich zdań,
  • bardzo dobrze zna gramatykę języka polskiego i posiada bogate słownictwo,
  • potrafi zrobić research i konsultować się z ekspertami, aby zrozumieć tematy, które ma przedstawić w swoich tekstach.

    Uważamy, że trudno jest pisać dla rodziców, jeśli nie zna się emocji towarzyszących rodzicielstwu, dlatego posiadanie dzieci, będzie dodatkowym atutem.

3) Z kim będziesz pracować i dlaczego dobrze się z nami pracuje?

Zespół All About Parenting w Polsce liczy w tej chwili 25 osób. Chociaż każdy z nas jest inny, mamy jeden główny, wspólny cel. Marzymy o tym, aby dzisiejsze pokolenie rodziców wychowywało swoje dzieci świadomie. Chcemy wspierać ich w tej drodze, korzystając z najnowszej wiedzy i przedstawiając techniki oraz metody parentingowe oparte na teorii autodeterminacji.  

Wierzymy, że nasze działania mają wielką moc, a pozytywne opinie osób biorących udział w organizowanych przez nas spotkaniach, napływające do nas każdego dnia, umacniają nas w tym przekonaniu.

(Zespół All About Parenting podczas ostatniego spotkania kwartalnego w lipcu 2022)

Jeśli jesteś osobą, która podziela nasze marzenia i nie boi się za nimi podążać, zapraszamy do naszego zespołu. Zadbamy o to, byś poczuł(a) się z nami jak w rodzinie!

W jaki sposób działamy w naszym zespole?

Każdy zespół organizuje codzienne poranne spotkanie, aby określić priorytety i upewnić się, że wszystko idzie w dobrym kierunku.

Raz na 3 miesiące spotykamy się w międzynarodowym zespole, aby wspólnie cieszyć się z sukcesów, analizować to, co wydarzyło się w ciągu minionych 90 dni, a także ustalać cele na kolejny kwartał po to, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby rodziców i pomagać jeszcze większej liczbie dzieci.

To jedyne obowiązkowe spotkania w naszym zespole. Każdy zarządza swoim czasem tak, jak chce, o ile cele są realizowane. Dodatkowo wprowadziliśmy zasadę No-meetings-Wednesday, aby zapewnić odpowiedni czas na pracę koncepcyjną.

Nasz zespół pracuje w sposób odpowiedzialny, niezależny i zaangażowany.

Nie chcemy marnować ani Twojego, ani naszego czasu, dlatego chcemy upewnić się, że dobrze zrozumiałaś(-łeś), jakiej osoby szukamy.

Do naszego zespołu szukamy osoby, która posiada następujące cechy:

Uczciwość. Działasz etycznie. Zdobywasz zaufanie i utrzymujesz pewność siebie. Robisz to, co słuszne, a nie tylko to, co korzystne. Rozmawiasz otwarcie i mówisz prawdę.

Organizacja i dobre planowanie. Planujesz i organizujesz swoją pracę w wydajny i produktywny sposób. Skupiasz się na priorytetach.

Energiczność. Działasz szybko i stanowczo, nie powodując konfliktów.

Obowiązkowość. Dotrzymujesz słownych i pisemnych zobowiązań oraz pilnujesz wyznaczonych terminów.

Szybka nauka. Szybko i sprawnie przyswajasz nowe informacje. 

Uważność na detale. Nie umknie Ci żaden ważny szczegół, który mógłby rzutować na powodzenie projektu.  

Wytrwałość. Jesteś osobą konsekwentną i pełną zapału do tego, aby doprowadzać sprawy do końca.

Proaktywność. Działasz samodzielnie.

Entuzjazm. Charakteryzujesz się postawą „Damy radę!”. Podchodzisz do pracy entuzjastycznie i potrafisz inspirować innych

4) Zatem NIE wysyłaj zgłoszenia, jeśli…

  • nie wiesz, jak używać metafor i porównań, aby ułatwić czytelnikowi zrozumienie skomplikowanych zagadnień,
  • pisałaś(-łeś) do tej pory różne teksty i streszczenia i sądzisz, że to wystarczy, aby być dobrym w copywritingu,
  • nie masz doświadczenia w pisaniu tekstów sprzedażowych na strony internetowe, skryptów video, kampanii e-mailowych, tekstów na strony typu squeeze page,
  • nie wiesz, jak powinna wyglądać struktura strony typu landing page i co powinna zawierać, lub czym charakteryzuje się film sprzedażowy,
  • nie umiesz przewidzieć w swoich tekstach obiekcji czytelników,
  • nie potrafisz wyobrazić sobie odbiorcy tekstów,
  • używasz zbyt długich zdań i nie potrafisz pisać zwięźle
  • nie wiesz, co to znaczy „one liner”,
  • ostatnie, ale bardzo ważne – nie poznałaś(-łeś) poczucia rezygnacji i złości, gdy dziecko „buntuje się” i nie chce robić tego, co uważasz dla niego za najlepsze.

Nie jesteśmy korporacją i nie dążymy do tego, aby stać się jedną z nich.
Jesteśmy zespołem osób dobrych w tym, co robią, i łączy nas wspólny cel:
– chcemy pomagać rodzicom.

 

Jeśli wciąż tu ze mną jesteś...

Jeśli zgadzasz się ze wszystkim, co przeczytałaś(-łeś) i chcesz przyczynić się do ukształtowania nowego, świadomego pokolenia rodziców, oto co dzieje się po wypełnieniu formularza: 

1) Na każdy zgłoszenie otrzymasz odpowiedź (negatywną lub pozytywną). Jeśli odpowiedź będzie pozytywna, poprosimy Cię o umówienie krótkiej rozmowy online.

2) Po rozmowie poprosimy Cię o wykonanie kilku praktycznych ćwiczeń, aby pokazać nam, jak piszesz.

3) Jeśli zachwycisz nas swoim stylem, przejdziemy do kolejnego etapu i zadamy Ci kilka bardziej szczegółowych pytań.

4) Jeśli to również pójdzie gładko, to z pewnością dogadamy się w sprawie wynagrodzenia i będziemy mogli rozpocząć współpracę.

Nie czekaj dłużej – wypełnij formularz.
Już nie mogę się doczekać, kiedy się poznamy!

1) Each application email will receive an answer (either negative or positive).

2) If the application is ok, you will receive some practical exercises so that you can demonstrate your skills.

3) If this is also ok, then we will meet for an online interview.

4) And, in the end, if everything is fine, we will definitely find a remuneration package that will put us on the same page, so that we can work together.

So, if you tick all the points listed above, we invite you to apply, because we can’t wait to meet you!

PS „Nagroda czeka na Ciebie!" 🙂

Poleć nam osobę, która Twoim zdaniem nadaje się do tej roli, a my wynagrodzimy Twoją pomoc. Jeśli ją zatrudnimy, otrzymasz prowizję w wysokości 1000 zł.

To nie żart!

I tak musielibyśmy zapłacić za to agencji pośrednictwa pracy, ale wolimy, aby ta kwota trafiła do rodzica, który jest członkiem naszej społeczności i obserwuje nasze działania.

© Copyright 2024 All About Parenting
Zbieramy pliki cookies, aby analizować ruch na stronie i jej wydajność oraz zapewnić jak najlepszą spersonalizowaną obsługę użytkownika online. Pliki cookies nie służą nam do zbierania danych osobowych. Klikając „Akceptuję”, zgadzasz się na używanie przez nas plików cookies.