MASZ PYTANIE?
Jak możemy Ci pomóc?
Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i odpowiedzieć na każde Twoje pytanie. Czekamy na wiadomość od Ciebie 🙂
Jak wypisać się z listy mailingowej?
Jak sprawdzić wersję aplikacji Parents App?
Jak mogę znaleźć webinar dla rodziców, na który się zarejestrowałam/em?
Jak sprawdzić ile rat mi pozostało do zapłaty?
Jak dodać partnerkę/partnera życiowego do aplikacji Parents?
Jak dodać do “Mojej Rodziny” w aplikacji Parents osobę, która ma już konto w aplikacji Parents?
Jak pobrać faktury bezpośrednio z aplikacji Parents?
Jaką wersję systemu operacyjnego musi mieć mój telefon, aby aplikacja Parents mogła działać?
Co mogę zrobić, aby odcinki zawsze zaczynały się z włączonym dźwiękiem?
Gdzie mogę znaleźć właśnie zakupiony program dla rodziców?
Jak mogę kupić program dla rodziców?
Co zawiera program dla rodziców?
Jak zmienić hasło, jeśli nie pamiętam starego?
Jak zmienić hasło, jeśli znam obecne?
Diana
Dagmara